dijous, de febrer 08, 2007

BALANÇA



BUENO, BUENO BUENO...
Avui he tornat al metge a que ens mirés el braç després de la prova de la tuberculina, i tot i que no m'ha sortit positiu, tant la Gala com jo hem de fer un tractament que es diu Quimioprofilaxis que dura tres mesos d'una pasti diaria, JODEEER, quina ràbia!! No puc ezmorzar fins que hagin passat 10-15 min despres de prendre la pasti!!

Però bueno tot té la seva altra part de la balança , aquest finde marxem el Gon i jo a Andorra sols i farem un intensiu d'snow!! Ademés ho hem decidit avui mateix, i això m'ha alegrat bastant el dia!! L'any passat ja hi vam estar, però hi vam anar amb més gent i era un altre rotllo, estic segura que serà genial!!

PD: La foto no té res a veure, però me la van enviar ahir i mira, m'ha fet i.lusió, i com q el blog és meu, hi poso el que vull.
Ja posare alguna fotiko kuan torni.

1 comentari:

Anònim ha dit...

tendrias q star contentisima! todos estabamos convencidos q stabas tuberculosa, y al final mira, nada! q son 3 meses de una pastillica diaria al lado de seis meses q podrian haber sido... pues eso, nada. como kien se toma un caramelo pues tu, tu pasti y ale, tuberculosis q te ahorras. no se te dan bien esas cosas, xo todo es empezar y concienciarse y sobretodo convencerse uno de q (casi)siempre podria ser peor.

Stas super mimetizada en la foto, pareces un cactus +, eso si con pelo y cara.

Ale, a tomarse las pastis y la vida cn alegriaaaaa, cm dicen los del circo del sol, q la vida es una joya (lo dicen asi,n?)

Muchos besos!!!! de esos q tu nunca me das a mi