dissabte, d’agost 09, 2008

SEGON DIA A NEW YORK



Avui basicament ens hem cansat... Son les 12 de la nit, no me siento las piernas i tinc els ulls oberts amb palillos per poder fer-vos un resum, i això serà,un resum super resumit pq no puedo con mi alma.
Hora de llevarnos: les 6 del matí.... Esmorzar, volta pel nostre de barri de Brooklyn, Park Slope, per anar-li a buscar un cafè al meu pare. Pont de Brooklyn (només veure'l, no l'hem creuat), despres hem anat a buscar el vaixell per anar a veure l'estatua de la llibertat i en veure la cua que hi havia, hem canvat de plani hem anat a Chinatown i Little Italy i despres a la zona zero i Wall street, en fi, una bojeria, rascacielos, chinos y muchos negros molones.


HE TROBAT LA VERSIÓ AMERICANA DEL TAXI I LA NUKA!!
I ANAVEN JUNTS, QUE MONOS...

TOT5

EL CEL
MANHATTAN DES DEL TERRAT DE CASA...
MANHATTAN I NOSALTRES




TOMORROW MORE

4 comentaris:

espurnes ha dit...

eiiii!!

merci per fer un esforç i escriure la crònica. :)

Suposo que tornareu a visitar l'estàtua, no? Suposo que és una de les coses que no et pots perdre. Ja has anat al Empire State Building Observatory?

Jo veig a anys llums poder fer un viatge d'aquesta mena, i menys amb la family. Pero todo se andarà.

Ahir de soparet i avui marxo a Sant Boi del Lluçanés a l'Escampada Jove. Així que fins diumenge nit no podré respondre a les teves noves cròniques.




Una abraçada ;)

Anònim ha dit...

wooooowwwwww!!! me encanta especialmente entrar en tu blog y que hayas actualizado! cuando os veo en las fotos con NY de fondo me hace tantisima ilusion como si estubiera alli con vos. Aunque en verdad no lo estoy.... (esto es llanos volviendo a la reaidad) y como aquí (en el culo del mundo llamado Los Santos) hay tan poca cobertura wifi, las fotos se van abriendo poco a poco, pero que muuuy poco a poco. La imagen es la siguiente: yo, mirando la pantalla sonriendo como si estubiera viendo algo, y en la pantalla cuadrados negros donde en la parte de arriba puedo ver tu pelo y luces de fondo, o un trozo de edificio que se intuye super alto, o un trozo de gala y clea, es super emcionante!!

Por otro lado, me rio bastante yo sola pensando en la que debeis de estar liando allí...nada más y nada menos que los Peire Camps...Nueva York no contaba con eso. Ay quin riure.

miles y miles de kisses con ganas de hablar contigo....
ya quedaremos un dia para vernos un ratito por el skype, valens, a partir de el martes que ya estaré en barna
**********************

mporras ha dit...

Ei, aquesta setmana jo també he estat a la gran poma... concretament a la 45!! (Veure la foto!)

Quan vulguis quedem i ens trobem! ;)

Unknown ha dit...

VIVA EL SKYPE!
me voy a ver lalola!! JHAAAAAA!! =)
y la que se avecina..en nuevayork.

no la lieu gaire!!
Marc

(és genial aixó de que et fagin escriure les lletres d'aqui baix cada cop que deixes un comentari. et tracten de tonto o algo!!jaja)