dilluns, d’agost 11, 2008

NY 3r i 4rt DIA

PRIMER DE TOT estic molt contenta que em digueu tots que us agrada veure el que anem fent i m'agrada molt això de poder anar explicant les rutes i anècdotes diaries, m'encanta imaginar-vos a cada un de vosaltres en el moment que llegiu el resum del dia, gràcies a tots.

DISSABTE
Al matí vam anar al museu de Brooklyn, vam comprar un suc de sindria a una paradeta amb una noia amb unes tetes bastant impressionants, eh, Aleix?




Després vam descidir anar a dinar tranquilament a un parc, vam anar a comprar menjar i quan vam arribar al parc, hi havia una festa de la West Union que celebraven el dia de Panamà.. Una festa... Erem els unics blancs, molt graciós... i extrany...






Després del parc, vam anar a casa a descansar i després quan es va fer fosc, vam creuar el pont de Brooklyn caminant i vam anar a sopar a times square, on la gala i jo vam veure uns minuts d'un concert un grup irlandès que es deia 2U.





DIUMENGE

Ens vam llevar i vam marxar cap a Harlem a veure una mssa Gospel, mare meva! quina festa!! Ens va encantar! Com son, ens van fer aixecar als que era la primera vegada que estavem allà i ens van cantar una cançó de benvinguda i van venir a donar-nos la mà super emocionat, va ser super emotiu, estaven super contents de que estiguessim a ls seva casa de Deu. A mi estas cosas no me van, però em vaig sentir molt a gust, és una altra manera (molt millor, tot i que exagerada..)de veure la religió.


Després vam dinar a Harlem i vam anar al museu d'Història, però no hi vam entrar per que era tard i hi anirem un dia amb més temps, tenia bona pinta. Aixi que vam abandonar al meu pare i vam anar les noies a la 5ª avenida de marujeo i compres, vam tornar a entrar a la botiga de la NBA pq la Clea i ma mare no hi havien anat, va ser divertit.



A la nit, la Gala i jo vam anar a un concertet de Jazz que hi havia a un lloc molt raro que hi ha al nostre barri, va estar bé, xo tenim pensat anar a més :)

A lot of kisses to all of you.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

iraaaa !!!!!!!! que bé que et queden els pantalosn grocs. anaves com els mítics taxis yankis, grocs i negres, els Yellow.
aboborabrazil

mporras ha dit...

Ei, hola!

M'alegro que us ho estigueu passant tant i tant bé!

Jo ja estic de tornada a Bcn, de nou al segle XXI... i quasi al final de les vacances! :(

Però no passa res, a casa estic super entretingut... Quasi podríem dir que estic en un hospital de gossos, i sinó veieu les fotos, parlen per si soles!

En fi, els cuidadors oficials ja us posaran al dia de les novetats, jo només sóc el fotògraf!

Fins aviat!!!

Foto 1
Foto 2
Foto 3

TenebrioWoman ha dit...

Mare meva, pobret!!!

TenebrioWoman ha dit...

Que li passa a la milba???

mporras ha dit...

Pos res, que el dia abans d'arribar nosaltres es va dedicar a reventar-se un ull contra les parets de casa, i el té bastant malament... I si la deixes sola hi torna, la burra!

Per tant, per a que no tingui enveja del seu cosí, campana!!

I també té els típics problemes de pell que la caracteritzen, per això la vestim!

Quin panorama!!!

espurnes ha dit...

ei quina passada! Quantes coses que feu. La missa gospel, si és com a les pelis, segur que va ser una passada.

:)


quan torneu?



Per cert, potser són grans, però no impacten tant.