dimarts, de juny 26, 2007

BUFF....

No em pregunteu com va anar el concert dels Rollings ja que no hi vaig anar. Aquell mateix dia al matí va morir el meu amic -"germanet de la vida" com em deia ell, el NIL, segur que molts de vosaltres n'heu sentit a parlar ja que ha compartit molts moments, aventures, i anys de la meva vida, ens coneixiem desde que erem minusculs, en fi, com germans.
Què dir d'ell, en fi que mai mai mai podre oblidar-lo ja que forma part de mi, en certa manera, hi ha un trosset dins meu que és ell....

Moltes Gracies a tots els que em feu costat després d'aquesta ostia que m'ha fotut la vida.

Aquesta foto la vam fer just fa un any, un dia que em va portar en bici a la feina.



Nil,

La pena está bailando con el llanto
y cuando quiera bailará conmigo.
La vida apenas solo dura un rato
y es lo que tengo para estar contigo
para decirte lo que nunca canto,
para cantarte lo que nunca digo.

No quiero estrella errante,
no quiero ver la aurora
QUIERO MIRAR TUS OJOS DEL COLOR DE LA COCACOLA

3 comentaris:

abóbora ha dit...

ups & downs
amb bici anava i amb bici ha marxat
un duende de st.hilari i del món
d'una llavor feia un peix i el pintava; aquell dia que m'ho va ensenyar em va emocionar.
només ell pot veure en una llavor un peix
un ocell en una gabia de contradiccions, pero els bons moments que li eren permesos creava amb magia.
un ser entrenyable
jo me'l continuré imaginant sempre descalç per la muntanya per sentir millor l'energia de a terra.

Anònim ha dit...

Hola ira soc en jordi hawa. Fa ja bastants anys que et conec i alhora ets una extranya per mi pero del que sempre nhe estat segur, des de l'epoca que erem bons amics es que el Nil era algu imprescindible per tu (com de gelos n'estava d'aquella foto que portaves a l'agenda en blanc i negre), nomes volia dir-te que ho sento molt i que encara que no l'hagues conegut mai, estava convençut que debia d'esser algu molt molt especial si el volies al teu costat.petons

espurnes ha dit...

Ostres ira, em sap greu. Res del que et pugui dir et consolarà, les paraules no curen, però el fet de saber que ens trenquem una mica quan tu et trenques es deu agrair.


em trenco una mica.



anims.