dilluns, d’abril 02, 2007

Com més cosins..............mes endins!


Tot i que hi ha 10 persones al meu llit, això no és una orgía, és una cosa molt millor, tenir a una bona part dels meus cosins i altres familiars durant una tarda amb mi! Tots junts!! M'encanta!
Diumenge vam celebrar els 16 anys de la Gala i va venir mogollon de gent a casa a dinar, la Llanos i jo vam fer un Tiramisú que va tenir més èxit que la Gala!
I després del tiramisú vam anar a la meva habitació a fer unes partidetes d'Expression-express, vam passar una molt bona estona!
Foto, d'esquerra a dreta: Ester, Ira, Gala, Helena, Llanos, Gonzalo, Lucas, i a primera línia Elena, Clea i Tete.
M'encanta estar amb vosaltres!
Us estimo mooolt!!!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

i els tiets quan mes lluny millor no?

Chau desde paris.

Anònim ha dit...

q dia + divertido con casi todos los peire y algunos camps!! me encantó, casi casi me siento de las familias.
muchos besos a todos

TenebrioWoman ha dit...

home, camps... mas que algunos, yo diria algunas...
pq los algunos estan un poco lejos alla en el caribe...