divendres, de maig 04, 2007

JA TENIM CASA NOSTRA!!!

Per fi ho hem aconseguit, el Gonzalo i jo anem a viure a Sant Just!!!
Aqui van unes fotillos del piset quan encara estava per pintar, ara, s'està pintant, bé el Gonzalo i el Miguel l'estan pintant i arreglant les escletxes, jo ajudaré el cap de setmana quan no treballi...
No poso foto de l porta de baix i de l'escala per què com molts de vosaltres sabreu, no m'agraden geeeens! Xo el piset és remoníssim!

Alla van!


El menjador amb la finestra que dóna al passadís.


El menjador vist desde la finestra que dóna al passadís.


Un trosset de la nostra habitació.


El bany.


L'habitació de l'Alfonso (Hi ha hagut molta polèmicaamb el nom d'aquesta habitació, però està decidit, es diu aixi)


La cuina.


I el passadís.

D'aqui uns dies faré un antes y después amb les fotos noves de quan el pis estigui en condicions!

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei!
com passa el temps...fa 4 dies que erem unes niñates i ara ja tens casa pròpia. si és que no te n'adones i ja ets gran!Moltes felicitats a tú i al Gonza.
Records
LAIA LOREN

TenebrioWoman ha dit...

Si nena, és increible, estas convidada eh!!! Quan estigui tot a punt et faig un truc i fem un soparet oki???
Un Petonarru

Anònim ha dit...

Iraaaaaaaa
k fuert!!!
es mol mol mol macuuu
ja tinc ganes de veurel tot montat juju i k m convidis :)
ncara k amb veurel ja m kdo a gust si vas mol stressada amb els sopars, k amb la familia k tens kuan t jubilis ncara no mhuras cnvidat
un peto enoooooooooooooooooooorme!

Anònim ha dit...

Cullonss!!

Pero si sta de puta maree!
Jiji speru k us vagi mt be, quan estigui akbadet ja mi convidaras e!
Jeje, enga cosineta aviam si ns veiem aviat!!

Muaksssssssss

Anònim ha dit...

me parece q hay un error tipografico. Habiamos quedado en q la habitación de Alfonso se llamaria Habitación de Alfonso, y q la cocina se llamaria Cocina de Llanos.

Por lo demás, me encanta, incluso aunq la entrada sea horrible, y haya q subir caminando (putada para la yaya q se solucionará con las obras de dentro de 3 años) aun hace q sea más bonito

TenebrioWoman ha dit...

Si si es un error tipografico, perdon, la cocina se llama la cocina de las coordenadas de LLANOS.

Anònim ha dit...

com com com q te'n vas a viure amb el gozalo?? k béee! :)
k bé i k malament, si k fa temps no k no parlem...k tant mal informada estic!
mira q tu també... sempre vindre els dies k no hi soc!!
avisa abans de vindre k procuraré ser-hi o sinó quedem un dia a fer un cafetó i xerrem un rato.
pk de fet tu també estàs poc informada xd he deixat segon, sucs rendit, però buenu, l'any que ve ho tornaré intentar. demà vaig a fer la inscripció a la Massana, industrial i vall d'hebron, a veure si aquest any hi ha més sort.

espero noticies de la germana gran adoptiva, k per cert t'han substituït. bueno, ja saps que ets insubstituïble però ho proven durant 7 setmanes, av eure k tal. ha vingut una francesa de 19 anys a ajudar els papes i viu aquí, a l'habitació del costat. a veure k tal :)

un petonot molt foooort!

Anònim ha dit...

Buenas Ira, sóc la Helen, del Villena.......aiaiai, Quan de temps, no se perque me ficat al teu blog i m'han entrat ganes de veure-os a la LLans i a tu!!! Aviam si ens veiem...et deixo el meu numero nou de mobil...que l'altre el vaig perdre...617319764.
Trukeume algun dia!!!!
un peto molt gran i felicitat per lo del pis!!!

Anònim ha dit...

ira, estic fent la inscripció a la Massana, x a veure si akest any hi ha més sort.
però em demanen les notes de 1r, 2n i 3r d'eso amb numero, he trucat a gravi a veure si me les podien donar i m'han dit k necessiten el llibre d'escolaritat, no tinc ni idea de com es i encara menys d'on pot ser.
la mama m'ha dit k li pregunti a la germana gran o ex secre, av eure si se li acudeix...
demà li preguntarem a la Carme també i a veure si hi ha sort, xk em quen tres dies per presentar tots els papers :S
benu, si se't acudeix algo ajuda'ns siusplau. un ptó molt fort des de Multi-art!! :)

Anònim ha dit...

ja està. el tenia a casa, la mama l'ha trobat.
jo també em pensava k estava a les pies, però vaig trucar i em van dir q no.
ja esta, ja le dut a gravi i en principi demà em donen les notes amb número k necessito per la preinscripció a la Massana.
gracies per toot.
diu la mama k un ptó i de part meva un altre!
vagi bé tot! :)

Anònim ha dit...

hola!
preinscripció a la publica feta :)
1. Massana
2. industrial
3. vall hebron
4. Maragall
a veure si hi ha mes sort akest any i token d les primeres!

et vaig dir k anava a formentera??
amb la sano oust :)
del 9 de juliol al 9 d'agost.
ara ja feia 4 anys que no hi anava. em ve molt de gust.
tu hi aniràs? hi coincidirem algun dia? seria guai :)

molts ptonts ireta!!

Anònim ha dit...

la Helen!! q sorpresa y q alegria!! vente pronto a ver el piso y a vernos a nosotras, q hace demasiado..
Me alegro q hayas entrado y aun me alegro más q hayas escrito. Ya te llamaremos nosotras, un beso bien grande!

Anònim ha dit...

Yeeeeiiiiiiii!!! cuanto tiempo sin pasarme por aquí, cómo me alegro de que os vaya todo tan genial, el piso es muy acojedor por fotos pero supongo que en vivo lo será más aún...un besazo desde Valencia.

abóbora ha dit...

acullidora i amb personalitat, como los dueñosssssss
vermell coca-cola, verd molsa, cortina operación triumfo by llanossss, sartenes pink floid by ira .... tota una historieta. falten fotos x mi .... poc a poc, com tot. celebrar l'alegria de la vida. t'escric desde bilbao entre red hot, iron maiden, fito, metalica, fishbond, my chemical romance .... you are one of the loves of my life.u know that, don't u ?