diumenge, de febrer 19, 2006

Ja esta!!


DESPRÉS DE LES MÚLTIPLES ENQUESTES HA GUANYAT EL SI.

Quasi ningú es creia que seria capaç, sincerament, no m'ho creia ni jo mateixa!
Però dissabte al matí, després de la boda de divendres, em vaig despertar i vaig anar a la pelu, la perruquera va passar olímpicament del que li vaig dir: -SOBRETOT VES EN COMPTE AMB EL REMOLÍ QUE TINC!- Sabeu d'on va tallar més la tia? Doncs de la zona del remolí, és el que tenen els perruquers, els has de dir el contrari del que vols per que t'entenguin, és un gremi bastant curiós. Un altre dia faré una reflexió sobre les característiques dels diferents gremis.

JA TINC FLEKI!!!!

TW.

3 comentaris:

espurnes ha dit...

doncs et queda molt bé.

suposo que ho veus tu mateixa.

;)

TenebrioWoman ha dit...

merci, no, se, jo em veig extranya, xo m'agrada canviar.
Hi ha qui diu que no semblo tan bona nena

TenebrioWoman ha dit...

correcto, saludos a no se quien mandados y en unos minutos pondremos la cancion q nos has pedido.